Skriva av mig

Jag känner att jag verkligen behöver skriva av mig för att ångesten kommer sakta men säkert tillbaka.
Jag står verkligen mellan två världar och jag har ingen aning om vilken som är rätt väg, jag är medveten om vilken som är den vettigaste vägen men jag vet inte om det är det jag vill eller den jag vill vara.
Jag vet vilken värld jag kan se en framtid i, sen ser jag en annan värld där jag kan vara tonåring och ta idiotiska beslut. 
Samtidigt som jag inte orkar skriva vad som har hänt nu, så känner jag bara att jag måste skriva av mig lite.
När jag skriver på papper i skolan om mina känslor går det skit bra och texten bara flyter på, men nu har jag inte den blekaste om vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva det.
 
Jag har en massa uppsattser jag måste göra till skolan också, eller ja det finns en som jag måste göra sen måste jag även plugga geografi lite.
Jag kör totalt slut på mig själv, vill bara gräva ner huvudet i sanden.
 
Och imorgon tänkte jag ta tag i att städa på mitt rum här hemma, jag måste bara få det gjort också.
Sen ska jag in till Höör träffa A och fixa lite andra små saker.
 
Samtidigt som jag vill gräva ner huvudet i sanden vill jag också ut och supa och bara totalt släppa allt och bara njuta, det hade varit så otroligt härligt.
 
Är det seriöst så här svårt att vara tonåring? kommer det gå över eller kommer man alltid att behöva må såhär?
För om livet alltid kommer att vara såhär så vettifan om det är värt det.
Jag vet att jag har gjort en jävla massa fel och tabbar och att jag kan vara så oerhört svår, det är jag medveten om men samtidig tycker jag inte att jag förtjänar all denna skiten, jag tycker att jag är värd mer än detta.
Jag känner att jag är en stor börda för världen och trotts att världen är så full av skit så tycker jag att jag är ett slöseri av utrymme syre och pengar.
 
Jag tycker att min familj förtjänar en bättre dotter som visar uppskattning tillbaka till dem, och som har ork attt kämpa, vilket jag verklgen hoppas att jag kommer få.
För utan denna orken kan man inte göra något.
 

Kommentera här: